FRACTURED

FRACTURED

 
     Bugün sizlere çok acayip bir film önereceğim. Biliyorum bu blogda "acayip", "enteresan", "garip" olarak bir çok film önerdim ama bu öyle böyle değil. Hayatım boyunca izlediğim en garip filmdi -ki ben anormal derecede garip filmler izlemeyi seviyorum. Eğer siz de benim gibi alışılmışın dışında senaryoları görmek istiyorsanız, deneyin derim. ( Fragmanın linkini aşağıya bırakıyorum.)

    Şimdi biraz konusundan bahsedeceğim ama öyle uzun uzadıya anlatabileceğim bir konu değil. Filmin ana karakteri olan Ray Monroe  karısıyla sorunlar yaşayan bir adam. Yol üzerinde durdukları bir dinlenme tesisinde 6 yaşında kızı Peri Monroe yaralanınca en yakın hastaneye gidiyorlar. Doktorlar küçük kız kafasını vurduğu için tomografi çekmeye götürüyorlar. Yanında sadece bir refakatçi gidebildiği için karısı kızıyla beraber gidiyor ve bir daha geri gelmiyorlar. Ray tüm hastaneyi birbirine katıyor ancak ailesini bulamıyor. Film de Ray'in kızı ve karısını bulma macerasını anlatıyor.



    İzlerken sürekli geriliyorsunuz. Zaten gerilim filmi olarak geçiyor.  Film 1 saat 40 dakika, yani konuyu sakız gibi uzatmıyorlar, Netflix'te bulunması zor bir yapım anlayacağınız. Çok sürükleyici, her an acaba ne olacak diye ekrana kitleniyorsunuz. Tam heh şimdi oldu derken gene bir şey oluyor. Psikolojik açıdan yoruyor.

     Ancak önceden belirtmeliyim ki öyle herkesin beğenebileceği bir film değil. Mesela ben beğenirken kardeşim saçma buldu. Aslında bu biraz da ne beklediğinizle alakalı. Filmi izlerken sürekli tahminlerde bulunuyorsunuz ve bence bu baya eğlenceli. Eğer siz de bu tarzda "enteresan" ve etkileyici bir film izlemek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim.


2 yorum:

  1. Merak ettim. Severim böyle filmleri. Ekledim listeye teşekkürler :)) Kardeşsiniz o zaman siz ikiniz? Yaş farkınız da az sanırım. Benim de kardeşimle aramda 1 yaş var. Güzel oluyor yaş farkının az olması ikiz gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikiziz :) Yazıları da beraber yazıyoruz. Umarım siz de filmi seversiniz.

      Sil